• Ustvari profil trenerja
Prijavi se

Osebni trener in trenerske storitve

Dobrodošli na mojem profilu

Fitnes

Šport je moja strast in način življenja. Kot otrok sem se vedno ukvarjala z različnimi športi, začela z gimnastiko, košarko, atletiko in nadaljevala s fitnesom. Tekmovala sem kot Fitness in Figure tekmovalka. Tri leta sem kot solastnica vodila in soustvarjala program vadb v fitnes studiu na Dunaju. V Sloveniji in tujini sem organizirala in vodila različne skupinske vadbe. Izobraževala sem se v ZDA, tam delala kot osebna trenerka in trenerka skupinskih vadb.

Ste zadovoljni s svojim izgledom in počutjem? Ste utrujeni, brez energije? Imate cilj, ki ga želite doseči in niste prepričani kako?

Pomagala in motivirala vas bom, da dosežete željeni cilj in osebno zadovoljstvo. Če ste pripravljeni na spremembo, me pokličite! 

PONUJAM:
INDIVIDUALNI TRENINGI
FUNKCIONALNI TRENINGI
SKUPINSKI TRENINGI V PARU ,MAJHNIH SKUPINAH
(v naravi,v fitnes centru,na domu)

 

VADBA CrossBootCamp je oblika kombinirane  funkcionalne vadbe .Ta oblika vadbe ne pozna izoliranega treninga določenih mišičnih skupin.Trening CrossBootCamp se začne z ogrevanjem in  dinamičnim  raztezanjem. Sledijo najrazličnejše intervalni treningi kjer se obremeni celotno telo,  trening vsebuje tudi vaje z lastno težo, vključuje dvigovanje  uteži, TRX trakovi, pushups / situps, kettlebells,elastike, vrvi ,plyometrics in različne vrste intenzivnih eksplozivnih rutin ,ki poskrbijo za raznolikost in večjo zahtevnost vaj.     


Izziv CrossBootCampa je med drugim tudi pripeljati telo do njegovih skrajnih zmogljivosti pri čemer, ob hkratni vključitvi več mišičnih skupin, telo porabi več kalorij in se v njem pospešuje metabolizem. Vadba je tako izjemno učinkovita pri oblikovanju postave.
Najpomembneje je, da ga lahko izvajajo vsi, ne glede na starost, ambicije ali telesno pripravljenost. Gre za obliko vodene vadbe, pri kateri trener prilagodi program posamezniku glede na njegove zmožnosti. Skoraj vsak trening je sestavljen iz drugačnih, različnih vaj kar pomeni, da se boste s posamezno vajo le redko srečali več kot enkrat. Zato je toliko manjša verjetnost, da se boste treningov v kratkem času naveličali oziroma,da bi vam na treningu postalo dolgčas.

Učinki CrossBootCampa :

 .    več energije in boljše počutje v svojem telesu,
.    izboljšana vzdržljivost, koordinacija, gibčnost, mehanika gibanja, komunikacija med možgani in mišicami, telesna drža, moč ,
.    krepitev mišične in kostne mase,
.    izgubo odvečnih maščob in oblikovanje telesa,,
.    izboljšanje psihične moči,
.    krepitev mišic,
.    boljša in hitrejša regeneracija.

Galerija


Zasedenost terminov

  • Fitnes
  • Prosta mesta in termini
  • Cena storitve
    Po dogovoru

Ocene in komentarji

Maja S ocena: 5
17.10.2019
Vrhunska trenerka z veliko znanja. Priporočam!



Oddaj komentar